Levertijd & verzendkosten

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bij handpoketattoo.nl vinden wij het belangrijk dat jij jouw bestelling zo snel mogelijk ontvangt. Wanneer jij op werkdagen voor 16:00 een bestelling plaatst wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verzonden. Als jouw bestelling verwerkt en meegegeven is aan de koerier dan zal jij automatisch een e-mail ontvangen met daarin een Track & Trace link om je bestelling te volgen. Veel artikelen verzenden wij in brievenbusdozen. Hiervoor hoef je dus niet thuis te blijven. Bestel je meerdere andere artikelen of veel extra’s? Dan kan het zijn dat er een grotere doos nodig is die niet door de brievenbus past. Verzending naar een ophaalpunt is ook mogelijk. In de meeste gevallen kan jij jouw bestelling de volgende dag al in huis verwachten.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending binnen Nederland bedraagt €5,95. Verzending naar België of Duitsland bedraagt €9,95. Alle bestellingen boven een totaalbedrag van €150,- worden gratis verzonden.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Dat is mogelijk. Dit kan door zo snel mogelijk na het plaatsen van jouw bestelling contact op te nemen via het contactformulier of door een e-mail te sturen naar contact@handpoketattoo.nl

Pakket niet bezorgd of gemist.

Is jouw pakket niet bezorgd? Neem dan ook contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om te achterhalen waar jouw pakket is gebleven. In het geval van automatisch geretourneerde pakketten (onjuist adres, niet opgehaald bij ophaalpunt, geweigerde pakketten) kan er altijd nog een poging tot levering geregeld worden door contact op te nemen met onze klantenservice. Let wel, de kosten hiervan zijn altijd voor eigen rekening tenzij het duidelijk een fout van ons betreft.  Is jouw bestelling automatisch teruggekomen en wil jij jouw bestelling annuleren? Ook in dit geval zijn de gemaakte verzendkosten voor eigen rekening. Wij streven ernaar binnen 2 tot 4 werkdagen jouw annulering te verwerken en het resterende bedrag terug te storten op jouw rekening.

Het door mij bestelde product is beschadigd geleverd.

Wij zorgen ervoor dat alle bestelling goed verpakt ons magazijn verlaten. Wanneer jouw bestelling beschadigd aankomt maak dan direct foto’s van de beschadigde (verzend)doos en producten. Neem hierna zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen dan een onderzoek starten samen met de koerierdienst waar het pakketje aan meegegeven is. Zonder deze foto’s kunnen wij geen onderzoek starten en eventueel beschadigde items kunnen wij dan niet vergoeden.